Check-in & toegangcodes
Inchecken bij Groenendijk Verhuur
U bent aangekomen bij uw accommodatie en denkt dat u de sleutelcode niet heeft ontvangen:
- Vier dagen voor aankomst ontvangt u een e-mail met als titel "uw reis naar Groenendijk"
- In deze e-mail vindt u het adres van uw locatie.
- Onderaan de e-mail is een blauwe link, indien u hier op klikt komt u in uw eigen gastenomgeving.
- Onder toegangscode vindt u het appartement of kamernummer met de toegangscode.
- Voer de code in op de toegangsdeur van het pand of appartement/kamerdeur.
- Mocht het slot nat zijn van de regen kan het zijn dat u even het slot moet schoon vegen voordat de code werkt.
- De code werkt u gehele verblijf, tevens kunt u ook de app downloaden en met uw telefoon de deuren openen.
Mocht de code niet werken? Neem contact op met ons kantoor.
Heeft u geboekt via Booking.com?
Uiteraard heeft ook u de code ontvangen, alleen door de vele mailtjes van Booking.com is hij iets minder makkelijk te vinden. Geen paniek wij helpen u graag verder.
- Ga naar uw persoonlijke e-mail ( check ook uw spam)
- Vier dagen voor aankomst heeft u een mail gehad van Booking.com met als titel "Uw reis naar Groenendijk"
- Als u de deze e-mail opent vindt u onderaan de mail een blauwe link. (let op; in de Booking.com app of chat werkt deze link niet, dit werkt alleen vanuit uw eigen e-mail)
- Klik op de blauwe link onderaan in de e-mail, uw gastenomgeving wordt geopend.
- Onder toegangscode vindt u het appartement of kamernummer met de toegangscode.
- Voer de code in op de toegangsdeur van het pand of appartement/kamerdeur.
- LET OP: dit is niet uw booking.com pincode of uw reserveringsnummer. De code begint altijd met een * vier cijfers #
- Mocht het slot nat zijn van de regen kan het zijn dat u even het slot moet schoon vegen voordat de code werkt.
- De code werkt u gehele verblijf, tevens kunt u ook de app downloaden en met uw telefoon de deuren openen.
We wensen u een fijn verblijf toe en veel plezier in Zeeland!
Team Groenendijk